środa, 3 sierpnia 2011

New life .


"Im dużej się pali tym gorzej się z tym rozstać , z Tobą jest tak samo . im dłużej z Tobą jestem tym bardziej Cię Kocham ... tym bardziej Cię potrzebuje ."

"Piję, piję, i pije.
Przy okazji, że piję chcę Ci powiedzieć ,że Twych słów akurat nie zamierzam łykać."


"Podobno jak się ususzy kwiaty, usycha też miłość.
Ususzyłam je. Nie ma Cię od roku."

"Chce mi się płakać, tak po prostu. tak zwyczajnie
tak kobieco."


"Nie chcę się już więcej budzić,
jeśli moje życie ma tak wyglądać."


"Ostatnio bujam się we własnej galaktyce absurdu."

"Kocham Cię - więcej grzechów nie pamiętam ."
 
"Mówisz, że masz dość? To spójrz na tego pijaka pod sklepem, który ma tylko butelkę, która ma na etykiecie ma jakieś procenty i tylko w tym widzi sens. Spójrz na te wszystkie samotne, opuszczone dzieci, umierające z głodu. Spójrz na otaczający Cię świat, a dopiero później mów, że nie masz siły by żyć ."


 
"Mam czyściutkie sumienie
I bilet pewny do nieba bram."

"Nie wiem kim teraz jesteś . zgubiłam Cię gdzieś w tłumie codzienności ."

"Zbyt wiele słodyczy zepsuje twą duszę."

"Ufam, płaczę, przebaczam. - i to mnie niszczy."



"Nie mam pretensji, nie czuję nienawiści. wszystkiego najlepszego, obcy jest mi smak zawiści."
 
"Chciałabym wiedzieć co myślisz, gdy mijamy się bez słowa."
 
"W jednym słowie czasem ukrywa się historia całego życia."
 
"Spójrz na niebo, poczuj siebie zanim złapiesz oddech
Daj się ponieść tym marzeniom, które żyją w tobie
Nie zastanawiaj się więc, czasu mamy coraz mniej, czasu mamy coraz mniej."


"Sens - zatraca się wraz z rozmyśleniami . "

"Uwiodła mnie przepaść jednego spojrzenia
Runęłam w nią rozkładając ramiona
Spadałam całe lato i bym się roztrzaskała
Gdyby nie spadochron z wyrzutów sumienia"


"Czasami szczerość nas przerasta, Ciebie zabiła."
 
"Ja wiem, wiem, że szczęścia pozbawić chce nas świat.
I wiem, wiem, że szczęście nie jest dane nam."


"Żyjemy dla takich chwil. dla tych mężczyzn. dla takiego szczęścia."

"Nieustannie wspierasz mnie,nadajesz życiu cel do którego tak bez ustanku dążyć chce..."

"Dziś jest ten dzień o który martwiłeś się wczoraj ."

"Jeśli się czegoś pragnie, to wypadałoby o to powalczyć."



"A gdy połknęła dwudziestą piątą tabletkę i zapiła dwudziestym piątym łykiem wódki , on zadzwonił i oznajmił jej , że chce spędzić z nią resztę swojego życia."

"Ty milczysz. Wiem, to już stało się nawykiem. Nie podajesz ręki, obojętność masz za taktykę."
 
"Nie obiecuj. Niechaj nie łączy nas nic."


"I nie mów nigdy , że nie masz nic do stracenia ."
 
"Tęsknota to brak oddechu. To łzy na policzkach. To nieprzespane noce. To wszystko co najgorsze, wiesz?"

"Mało wiem, dużo chcę, a nie umiem nic."

".. i ślubuję Ci wieczną zazdrość."
 
"Chcieć to móc, przecież wiesz, nie ma lekko - musisz biec."
 
"Uciekaj skoro świt, bo potem będzie wstyd
i nie wybaczy nikt chłodu ust twych."


"Tak wiem.
Miałam trzy szanse i wszystkie zmarnowałam. 
Czwartej nie dostanę, i żałuję tego strasznie."

"Siedząc codziennie w nocy na parapecie, z telefonem w ręku, gapiąc się w świat za oknem, czuję, że o mnie zapominasz. Telefon nie dzwoni, a ja patrząc w gwiazdy wiem, że ty już tam nie patrzysz."

"Proszę , nie milcz kiedy mówię Ci , że Cię kocham."

"Nie obiecuj mi nieba. Po prostu mnie tam zabierz."
 
"Byłeś błędem. ale błędem wartym popełnienia."
 
"Od tamtej chwili inna ja ...
Patrząc na siebie ..Siebie mi zal. 
Jak bardzo mocno dano mi odczuć,ze nic nie znaczę" 



"Nie patrz mi w oczy. 
Nie chcę żebyś zobaczył że są zaszklone od łez."

"Nawet nie podejrzewałam, że będę tak bardzo tęsknić. nie spodziewałam się, że będzie mi Ciebie brakowało aż w takim stopniu."

"Co jeśli szczęście minie Cię
spętane ręce widząc Twe"


"Moja i Twoja nadzieja,
Uczyni realnym krok w chmurach.
Moja i Twoja nadzieja,
Pozwoli uczynić dziś cuda."


"Przyszła jesień. Następnie nadejdzie zima, wiosna, lato. Minie rok.
Dwa lata, dziesięć. Zapomnimy."

"milion myśli, a umysł
tylko jeden."

"W nocy każdy przedmiot oczy ma
nie jestem z tych,
co bez lęku patrzą w ciemność."



"Nic się nie stało. Nic się nie dzieje. Wskazówki zegara wciąż się poruszają, świeci słońce, kawa jest za gorąca, papieros się spala, a autobus znów się spóźnia. Tylko dlaczego mam wrażenie, że z Jego odejściem czas stanął w miejscu?"

"Przekonałam się. Serce jednak ma długą pamięć."
 
"Nie chcę tęsknić, ale cierpieć też nie chcę."

"Na początku poszukuje się podobieństw. Całe dnie spędza się, pytając o wszystko i odkrywając, że 'ja też', że 'u mnie tak samo'. Ale koniec jest inny. Podobieństwa były niewinnym oszustwem."


"Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą."



"Rozpoczęło się od przypadku, od pewnego zupełnie przypadkowego przypadku, który w najwyższym stopniu ” mógł być i mogło go nie być".
 
"powiedzieć, nie powiedzieć, powiedzieć, nie powiedzieć. powiedziałam."

"Strumień iskier w niebo szedł, gdy w zdumieniu spalał się."
 
"Kto rodzi się prostakiem
prostakiem przemija 
Choćby słoma w butach ze złota była. "



"Przestań jej na siłę szukać.
Miłość sama się znajdzie."

"I uwierz są sytuacje, gdy myślisz na poważnie, że życie jest piękne."
 
"Życie jak mecz, jeden mecz, który ważniejszy jest niż życie."
 
"Bywa że dłonie są razem. A myśli i serca osobno."
 

"Kiedy byłam mała, zastanawiałam się czy każdy człowiek widzi tak samo to, co się wokół dzieje, to jak wyglądają pewne rzeczy. Teraz wiem, że tak nie jest. Każdy postrzega świat inaczej. Zazwyczaj widzimy rzeczy, które chcemy zobaczyć."
 
"Zatęskni. Za dzień, może dwa zobaczysz - zatęskni."
 
"5 przykazań miłośći : Pisz, dzwoń, kochaj, tęsknij i nie zdradzaj . Kapujesz ?"

 
"Powiem Ci, zmarnowaliśmy nasz świt, a tego nie wybaczy nam żadne niebo."
 
"Pamiętaj jeszcze o tym że kochałam, i że tylko miłość skazała mnie na śmierć."
 
"I uśmiechnij się, choćby nawet przez łzy."
 
"Mówisz kocham i chcesz aby te kocham trwało wiecznie."
 

1 komentarz: