wtorek, 2 sierpnia 2011

Photography&Descriptions.

"Często w nocy płaczą ludzie, którym uśmiech z twarzy nie znika w dzień ."


''Kocham Cię to marna wymówka, ale i szczera prawda''
"Obejrzyj się przez ramię i zobacz ile straciłeś."
"Osunęła się po ścianie i zaczęła płakać, znowu przez niego."
"Chciałabym wiedzieć co myślisz, gdy mijamy się bez słowa."

"I uwierz są sytuacje, gdy myślisz na poważnie, że życie jest piękne."
"Nic, naprawdę nic nie pomoże,
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości."

"A Ty kim?
Kim dla mnie mógłbyś być?"


"Mimo, pomimo i wbrew."
"Patrzymy dziś inaczej i słyszymy szerzej."

"Nigdy nie umiałam znieść samotności. Za dużo kryło się w niej wspomnień, za wiele pytań."
"Kim bym była dzisiaj gdybym nie potrafiła zapomnieć ?"

"Słuchaj po prostu głosu swego serca.
Ono wie wszystko."

"Wracam do starych nawyków, niedobrze."

"Wpatrzona w niebo myślę, że pora już uwierzyć w coś."
 

"W jednej chwili szybujesz po niebie, a w następnej stoisz w deszczu i patrzysz na rozpadające się życie."

"Dziś znów czytam twoje słowa w moich myślach ...
Ucząc się ich na pamięć"
"Jeżeli nie potrafisz zrozumieć mego milczenia nigdy nie zrozumiesz moich słów."

"Dużo mówiłeś. o sobie, o mnie, o nas.
Szkoda tylko, że nie powiedziałeś, żebym nie robiła sobie zbytniej nadziei, bo i tak nie będziemy nigdy razem."

"Są takie dni, które mogłyby się w ogólne nie kończyć. 
Są też takie dni które, mogłyby się wcale nie zaczynać."


"Dziś? - dziś nic nie jest jasne, nawet słońce ."

"Z uśmiechem patrzyłam jak odchodzisz. 
Nigdy nie dowiesz się, jak potem płakałam."

"I znowu wróciła do mnie czarna wizja - rzeczywistość, w której nie mogę się odnaleźć.
Błądzę w niej, szukając drzwi ewakuacyjnych, by wyjść i nigdy nie wrócić."

"Powiedz mi jakiej muzyki słuchasz, a powiem ci kim jesteś ."

"Spróbuj powiedzieć to,nim uwierzysz, że nie warto mówić kocham."
"Czasu jest coraz mniej
wkrótce zgaśnie słońce."


"To nie tak , że się poddałam.
Po prostu daję spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia."

"A krzyk nawet nie wie czy cisza go słucha."
"Myślałam, że będzie na zawsze, teraz wiem, że nigdy nie ma na zawsze."
"Widzę w Tobie to, czego Ty nie widzisz we mnie."

"Powiązani od lat pajęczyną kłamstw."


"Rozpalałam w sobie chęć mierząc wysoko"

"Bo nie mam nic, czego ty nie możesz mieć."

"Ja bez niepokojów i kłamstw uczę się żyć, nosząc ślady lat."

"Wiem, że świat, jaki jest, taki jest
Lecz jest bez wątpienia moim światem.
Czy jest zły, czy też nie, nie obchodzi mnie
Bo ja wpływu na to nie mam ."

"Prawdziwe historie miłosne nie mają szczęśliwego zakończenia .
One nigdy się nie kończą ."


 " I ten kończący się dzień, jest dowodem, że czas zabija całą wiarą jaką mam,
wiedząc, że ta wiara to wszystko co mam ."
"Nadzieja umiera ostatnia."
 "Z każdym dniem zmieniam się,
Zmieniam się i wiem, że istotna jest to zmiana."

Najpierw poukładajmy życie, później marzenia." 
Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz