poniedziałek, 29 sierpnia 2011

...


"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna,
nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.."

"Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą" - D. Parton.

 "Mówisz że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać. Mówisz że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna grzać. Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno gdy zaczyna wiać. Właśnie dlatego boję się, gdy mówisz, że kochasz mnie."

" [...] miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało." - Paulo Coelho` .


"Natłok myśli wieczorem .
Zimno, nie możesz się ogrzać chociaż jesteś przykryta kilkoma kocami . 
Nie ma nikogo przy Tobie, zastanawiasz się co ja tak właściwie mam ? 
Uwierz mi, każdy z nas ma kogoś kto właśnie tej nocy tęskni ."

"Pytają mnie, czemu zaczęłam od końca i cofnęłam się do początku . 
To proste .
Nie umiałam zrozumieć początku, póki nie ujrzałam końca .
Brakowało zbyt wiele kawałków układanki ."

"Kłamstwo boli, ale czasami to jedyna ucieczka od bólu . 
Lubię okłamywać siebie ."


"Szukając barw jutra, gubimy je dzisiaj ..."

"Czym są wspomnienia? 
Każde z nich, te większe, jak i te mniejsze, mają swój kolor, zapach, smak . Niektóre spływają delikatnie na dno duszy a inne zarysowują się w niej zapamiętale, nie pytając nas o zdanie."
" I znów mieć te 7 lat ...  i tak beztroski świat . "

 "Nie psuj tego co masz, pragnąc rzeczy, których mieć nie możesz . "

"Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali." - Don McCullin .

"Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to także potrafisz tego dokonać ." 
"To nie tak , że się poddałam .
Po prostu daję spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia ... "

"Kiedyś myślałam, że tęsknota jest miłością .
Teraz wiem, że miłość jest wieczną tęsknotą ."



"Jeśli przeszłość Cię nie zadowala - zapomnij o niej ."

"Masz wybór . 
Ważna decyzja w Twoim życiu a Ty nie wiesz co będzie właściwą decyzją . 
Co robić ? 
Wybrać zwykłe szczęście czy szczęście o które trzeba najpierw zawalczyć . 
Decyzja jest prosta . 
Będę walczyć ."

"A najważniejsze jest wiedzieć, że nic nie ma na zawsze ."

"Życie samymi wspomnieniami nie jest życiem ."


"Postaraj się spełnić małe marzenia, postaraj się bo dzięki nim masz bliżej do tych większych .
Dzisiaj uświadomiłam sobie że warto marzyć, nawet wtedy gdy wszyscy mówią że to dziecinne ."

"A niebo jest zbyt odległe..."

"Kto by uwierzył że dla mnie światem był jeden człowiek ? "
"Najpiękniejsza jest niepewność. 
Właściwie uczucie gdy ją się traci ."


"Myślisz, że cierpisz, a tak naprawdę walczysz o szczęście."

"Najbardziej boję się tego, że umierając stwierdzę, że zmarnowałam swoje życie."

"Jak możesz pożegnać się z kimś, bez kogo nie wyobrażasz sobie życia ?
Nie pożegnałam się,nic nie powiedziałam. 
Po prostu od niego odeszłam. 
Tamtej nocy postanowiłam przejść drogę w jej najszerszym miejscu ."

"Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu.
Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie."
"Przyzwyczajamy się do swojej nieobecności. udajemy, że nie tęsknimy." 

 "Szukaj siebie w zwykłych dniach życia.
Szczęście łatwo jest zgubić.
Nie uciekaj, staw czoła przeciwnościom losu i daj szansę innym, którzy starają dotrzeć do Twojego świata."

"Nie wystarczy mieć dokąd wrócić, trzeba jeszcze mieć do kogo. Do kogoś kto będzie na nas czekać."



Kate <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz