niedziela, 2 października 2011

;))

Hej Wam !
Dobijemy dziś do 1000 wyświetleń ?
Mam taką nadzieje ;)
  
A dziś kilka zdjęć i cytatów :


"Czekanie sprawia, że gorzknieje cała miłość w nas ."

"Uważaj! Są rzeczy, których się nie wybacza ."

"To była tylko chwila, a pamiętasz jak pachniał wtedy świat .?"

"Mamy prawo popełniać w życiu wiele błędów . 
Oprócz jednego: tego, który niszczy nas samych ."

Zawsze trzeba wiedzieć, kiedy kończy się jakiś etap w życiu .
Jeśli uparcie chcemy w nim trwać dłużej niż to konieczne,
tracimy radość i sens tego, co przed nami ."

"Boli mnie tylko to, że kiedy jest na Ciebie zła, łapiesz Ją za rękę i nie pozwalasz odejść .
Mnie nie zatrzymywałeś ..."


"Zamykam oczy i widzę lepszy dzień ."
 
"Tęsknie za kimś kogo prawie w ogóle nie znam, ale kocham ..."
 
"Nie chodzi o to, że nie ufam miłości . 
Chodzi o to, że ja już nie wiem co to jest miłość."
 
"Pragnę uśpić swą pamięć ..."
 
"W kieszeni zawsze mam schowaną zapalniczkę, chociaż nie palę .
W telefonie mam twoje zdjęcie, chociaż nie byliśmy nigdy razem ."

"Nie jestem mściwa, ja tylko lubię wynagrodzić swój ból ."
 

"Są gesty, które doceniamy dopiero gdy kończą się bezpowrotnie."
 
"Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę . 
A w każdej było coś wspaniałego .
Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe ."

"Ja nie chce wiele .
Po prostu nie chce ,zebyś odchodził,nie chce ,żeby mój świat po raz kolejny się rozsypał ."
 
"Jednym oddechem zniszczył cały związek .
Dotąd nie zdawała sobie sprawy, że jest aż tak krucha .
Niczym domek z kart . " 

"Czasem, tak po prostu, zupełnie nienormalnie, mam ochotę wykrzyczeć ci w twarz jak bardzo mi zależy ."

 
"Zwykłe przyzwyczajenie jest z reguły bardzo podobne do zwykłej miłości ."
 
"Bo najgorsze jest przeczucie kiedy wiesz, 
że się nie uda, a mimo wszystko z dnia na dzień bardziej go kochasz ."

"Miłość sama w sobie jest "nie do pojęcia", ale dzięki miłości możemy "pojąć wszystko."
 
"Droga matematyko!
Nie mam zamiaru dłużej rozwiązywać Twoich problemów . 
Mam własne ."

"Czasami kogoś śmiech jest zabawniejszy niż dowcip ."
 
"Nikt nie może uciec przed głosem własnego serca ."


"Zdarzenia ostatnich dni uderzają mi do głowy i są lepsze niż wszystkie używki razem wzięte ."

"Ty udajesz, że nie widzisz ja udaję, że nie czuję."

"Zamieszkam na odludziu, tam nikt nie zabija marzeń ."
 
"Cała droga w milczeniu .
Ale i tak czułam się magicznie ."

"A gdy jesteś gotów zrobić wszystko, okazuje się, że nie możesz zrobić już nic ."

"I wciąż czekam na ten dzień,
gdy wstanę zobaczę za oknem słońce i wiadomość od Ciebie,
jak bardzo tęsknisz , kochasz i potrzebujesz ."




Kate ;***

3 komentarze:

  1. super blog i te zdjęcie pierwsze jest piękne !
    pozdrawia Kamila z LOVEit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz!!;)
    Super blog!!!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisy świetne, mam wrażenie, że niektóre są przeznaczone specjalnie dla mojego stanu.

    OdpowiedzUsuń